onsdag 13 april 2011

ISADORA SECOND NAIL

Personligen har jag sjukt dålig kvalité på mina naglar. Sen med tanke på jobbet och intresset gör det verkligen inte att dom håller länge, flikar sig och går av hela tiden!
Så jag blev överlycklig när jag fick reda på att detta nagellack kom ut! Var tvungen att testa om det funkade på mig.

Är riktigt nöjd med resultatet. Visst att naglarna går av, men inte på långa vägar lika mycket och ofta som dom brukar. Så jag är som sagt nöjd med resultatet och detta är ett nagellack jag inte kommer vara utan i fortsättningen, lär använda det som underlack. (Och har även läst att det ger bäst resultat efter att man använt det ca 4 veckor i streck!)

2 kommentarer:

  1. Sånt behöver nog jag! :O Har hört att nagelolja ska vara bra också för flagnande naglar men vart köper man sånt? :O

    SvaraRadera
  2. Den är skitbra! 69:- på Kicks! Kan ta de när vi går på stan, typ på fredaaaag?

    På tal om nageloljan; http://www.veckorevyn.com/smink/artiklar/2009/gor-din-egen-nagelolja/index.xml
    Står hur du gör egen och tipsar på tre olika! En var från Depend så jag antar att det också finns på Kicks? ;o

    SvaraRadera